Sommar 2012

Jag är tillbaka här igen, ännu en gång. Som ni ser så har jag raderat alla gamla inlägg. Det känns bra att släppa taget om det som varit. Under tiden som gått sedan jag sist bloggade här regelbundet så har jag startat ett flertal nya bloggar, men ingen har känts rätt, och här har jag varit allt för rädd för att jag har avslöjat för mycket om vem jag är så att någon skulle kunna känna igen mig. Arkivet rymde så mycket information och hemligheter. Men jag kunde inte radera det, för det var ju texter om mer än ett år om mitt liv. Känslor som jag nu aldrig kommer kunna läsa om igen. Nu känns det dock säkert här igen. Ingen kan bevisa att jag är jag genom att läsa detta. Ska vara försiktigare i fortsättningen. För just nu så har verkligen ingen i mitt liv någon aning om dessa tankarna jag kommer skriva om här. Ingen vet att jag fortfarande tänker såhär. Det är meningen att jag ska vara fullkomligt frisk och lycklig. Och kanske är jag det? Men jag vill fortfarande inte se ut som jag gör, även om det vissa dagar känns mindre farligt än andra.

Min syn på vad som är vackert har dock förändrats. Jag behöver inte tvunget bli pinsmal. Det är okej om jag får muskler och blir lite mer vältränad. Det är okej om jag äter varje dag. Det är till och med okej om jag äter fem gånger om dagen, vilket jag tänker försöka. Så länge jag bara tränar och äter nyttigt. Jag ska verkligen lyckas den här gången. Men det måste bli något som håller i längden.

Är det någon som är kvar här?


Kommentarer
Postat av: Ellen

jag är kvar!

2012-06-17 @ 19:24:30
URL: http://feelmyheart.blogg.se/
Postat av: Jelena

Jag har gjort det motsatta ungefär, jag har dumpat min anonyma blogg och kör nu en där det vore 'okej' om någon jag kände läste den. Den är inte alltför detaljerad, men jag vill ändå gå ner i vikt, och må bra. Nu kör vi!! =)

2012-06-17 @ 20:50:35
URL: http://felstavad.blogspot.com
Postat av: Nelly

Jag är också kvar!
Vad bra att ditt synsätt har ändrats lite till det mer hälsosamma. Vissa dagar går även mina tankar i de banorna.
Kram!

2012-06-22 @ 11:33:04
URL: http://skyndaspring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0