Kalorier

Jag förstår inte om mina kommentarer kommer fram när jag kommenterar era bloggar. Allting liksom bara försvinner.
 
Vädret är verkligen riktigt dåligt här. Känns som att sommaren aldrig kommer komma hit. Kanske gör den inte det. Det är åtminstone skönt att slippa ångesten av shorts och korta tröjor.
När skolan börjar ska jag våga ha sådant på mig.
 
Jag har börjat räkna kalorier igen. Det känns bra. Har ett mål att hålla mig under 1000 varje dag. Fast det känns för mycket. Alldeles för mycket faktiskt. Funderade på att sänka det till iallafall 800, fast det är ju inte så att jag är tvungen att äta exakt så många som det är tillåtet, så jag fortsätter nog med 1000 iallafall ett tag till. Det går ganska bra.
Min frukost, som var stekta äggvitor, innehöll endast 100 kcal och jag blev supermätt ändå. Har ingen aning vad jag ska äta till lunch. Kanske tonfisk?
Är rädd för att det ska bli något riktigt onyttigt som kebab eller pizza till middag så när jag har skrivit klart det här ska jag ställa mig en timme på crosstrainern.
 
nu går det en spindel på tangentbirdet och jag vet inte vad jag ska göra!!!!
 
Ush vad obehagligt det där va >.< Var var jag? Juste crosstrainern. Ja jag tänkte träna en timme och då lär jag bränna ca 700 kcal, och senare ska jag kanske träna med min bror också så då kanske jag klarar mig trots den onyttiga middagen.
Nu ska jag bara hitta någon bra serie att titta på under tiden jag tränar.
 
Ha en fin dag.
 

Kommentarer
Postat av: Allie

Sv. Vad söt du är ^_^ dock tränar jag inte speciellt mycket.. så vältränad vet jag inte heh.

2012-06-26 @ 14:11:43
URL: http://qiwi.webblogg.se
Postat av: Mira

Sv: Vad kul att du tyckte om listan! Jag håller verkligen med. Känner jag mig sunkig till det yttre förvandlas jag till en zombie i själen också. Kan inte duscha när jag hetsat heller för den delen :P Men det är banne mig en mirakelkur.

Sen...Om ditt mål är vältränad, och som tjejerna på bilderna, så kan du med gott samvete äta mer än 1000 kalorier. Tror gränsen för svält går vid 1300. Det är väldigt svårt att bygga muskler och nästan omöjligt om man äter lite. Muskelbyggnad gynnas av kaloriöverskott och ju mindre man äter ju större är risken att musklerna bryts ner. Hade jag varit tålmodig hade jag ätit mer (runt 2200), byggt muskler för att sedan deffa, men är tyvärr inte det. Så jag äter runt 1600-1800 och tränar istället. Mitt mål är ungefär detsamma.

Kram på dig! :D

2012-06-26 @ 22:42:58
URL: http://longlastingeffect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0