Bortglömt

Jag har räknat kalorier i två dagar och redan ger de mig ångest. Men jag vill inte sluta. Jag hade bara glömt hur dåligt man kan må av det här. Och hur svårt det är att somna på kvällen när man inte har ätit. Hur kunde jag egentligen glömma det? Så länge sedan var det ju inte. Uppenbarligen lite för länge.
 
Idag ska jag som sagt äta något onyttigt med en vän, och sedan middag med familjen, men inget annat. Dagarna framöver kommer jag nog dock inte ha särskilt mycket kontroll alls över. Vet redan att en av kvällarna kommer att bestå av en flera rätters middag på restaurang, och frukost buffé... åh. Ska försöka njuta av det och alltid välja det nyttigaste alternativet.
 
Jag vill ju egentligen bara få en snygg vältränad kropp. Jag vill inte va sådär supersmal så att varenda ben står ut. Men jag blir ju bara tjock av att äta.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Skinny Sweet R

Håller med dig där, man vill vara vältränad och smal, inte benig och smal!

2012-06-28 @ 13:32:32
URL: http://skinnysweetR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0