Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked

Godmorgon! Idag är det lite finare väder och mina planer för dagen är att jag ska bege mig ner på stan och äta med två fina vänner. Tänkte äta något hemma först så kan jag ta något mindre på stan. Det blir ju oftast ganska onyttigt, och dyrt dessutom så det blir bättre så. För ett år sedan hade jag aldrig tänkt såhär. Jag hade låtit bli att äta hemma och sen sagt att jag redan ätit och helt enkelt inte ätit något alls. Men det funkade ju inte, och jag måste verkligen satsa helhjärtat på detta om jag ska kunna se några resultat.
 
Till frukost blev det en fjärdedels melon med citronyoghurt och en macka. Och en kopp kaffe. Kaffe smakar så himla gott när man inte har druckit det på ett tag. Försöker låta det vara nu när det är sommarlov.
 
Innan jag beger mig iväg till stan ska jag hinna träna lite också. Tänkte köra en halvtimme på crosstrainern och så lite magövningar. Jag älskar verkligen att jag har så mycket tid till att träna och att jag faktiskt är motiverad till det.
 

Kommentarer
Postat av: together in paris

sista bilden är så himla sann :(

2012-06-20 @ 23:53:24
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0